00:03

Co ja robię tu...



Coś nowego, starego czy pożyczonego...


Cześć mój Drogi Czytelniku!

Po ponad rocznej przerwie, myślę że co jakiś czas coś nowego tutaj przeczytasz. 

Uwierz mi - miałam wiele rozpoczętych tekstów, ale zero chęci do ich publikowania, kto wie - może kiedyś nadejdzie ich czas :)

Nowy początek.

Wyobraź sobie małe dziecko zaczynające chodzić. Ile razy upada zanim pewnie stanie na nóżki? Setki razy. 

Pomyśl, że cały 2019 i większość 2020 roku u mnie tak wyglądały.
Mamy rok 2021 i mogę powiedzieć - umiem chodzić. 

Te ostatnie dwa lata dużo mnie nauczyły - zwłaszcza stawać pewnie na nogach.

2020 przyniósł większości społeczeństwa stany depresyjne, lękowe i ogólny strach o jutro.
Strata pracy i pewnej stabilności? Przybijmy sobie piąteczkę.
I o ile pierwsza połowa 2020 roku była tragiczna dla wszystkich, to druga... 

To druga połowa 2020 roku to nowy początek.
I mogę powiedzieć śmiało, że to wyższy level mojej przyjaźni z M. Gdy jedna upada, druga ją podtrzymuje i odwrotnie, morze cierpliwości i ocean wyrozumiałości dla siebie wzajemnie - opanowane do stanu wzorowego. 

I tak w tej całej sytuacji światowej otworzyłyśmy swoje królestwo jakim jest gabinet masażu. 
I zgrzeszyłybyśmy, gdybyśmy napisały "żałujemy".

Kochamy to, co robimy. 
Cieszymy się, gdy widzimy uśmiech drugiej osoby bezpośrednio po zabiegu lub na następnej wizycie. Uwielbiamy rozmawiać i szukać sposobu, by pomóc. 
Chcemy się dalej kształcić...

Bo jak nie my, to kto...?

 Blog.

Parę osób traktowało mnie szpileczką, żebym tylko tu wróciła.

No to jestem, jednak nie wiem jak często będę pisała. Muszę w swoim serduszku znaleźć czas dla paru puzzli, a w chwili obecnej większość czasu spędzam lub poświęcam pracy i naszym pacjentom (przynajmniej nie mam czasu myśleć o problemach). 

Jednak zamierzam pisać, wrócić do bloga. Stąd też delikatna zmiana wyglądu bloga - nikt nie wie na jak długo zostanie. 


O czym chcesz tutaj czytać? 

Jestem otwarta na propozycje, więc jeśli masz jakieś pomysły - pisz.
Bezpośredni kontakt do mnie znajdziesz w zakładce Współpraca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i komentarz :)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Copyright © Obiektywistka , Blogger